poniedziałek, 11 stycznia 2016

"Lucy"

Dzień dobry :D


Dziś przybliżę wam film pt. "Lucy". Zobaczyłam go przypadkiem kiedy przeglądałam, co puszczają w telewizji i od razu mnie zaciekawił. Oto informacje:



Reżyseria: Luc Besson
Scenariusz: Luc Besson
Gatunek: AkcjaSci-Fi
Produkcja: Francja
Premiera: 14 sierpnia 2014 (Polska), 24 lipca 2014 (świat)
Główni aktorzy:

 Scarlett Johansson jako Lucy
 Morgan Freeman jako Profesor Norman
 Min-sik Choi jako Pan Jang
 Amr Waked jako Pierre Del Rio
 Julian Rhind-Tutt jako Brytyjczyk
 Pilou Asbæk jako Richard
 Analeigh Tipton jako Caroline
 Nicolas Phongpheth jako Jii

Opis filmu:

Lucy (Scarlett Johansson) mieszkająca na Tajwanie studentka zostaje namówiona przez swojego chłopaka do dostarczenia ważnej teczki pewnemu biznesmenowi. Zanim jeszcze dziewczyna zorientuje się w co została wplątana, stanie się zakładniczką bezwzględnego pana Janga (Choi Min Sik), na którego rozkaz do organizmu Lucy zostanie chirurgicznie wszyta paczka z silną syntetyczną substancją przypominającą narkotyk. Przypadkowo substancja chemiczna rzeczywiście przenika do organizmu Lucy. Pod jej wpływem ciało dziewczyny zaczyna podlegać niewyobrażalnym transformacjom, a najbardziej doświadcza tego mózg, którego potencjał zostaje uwolniony i osiąga zdumiewające, pozostające dotychczas jedynie w sferze hipotez możliwości... Z ogromną intensywnością zaczyna odczuwać wszystko, co znajduje się wokół niej - powietrze, wibracje, ludzi, nawet grawitację. Rozwijają się u niej również cechy nadludzkie - telepatia, telekineza, niezwykle rozległa wiedza oraz zapierająca dech w piersiach kontrola nad materią.

Zwiastun:



Moja opinia:
Film jest według mnie świetny. Ciekawi mnie czy naprawdę by tak było jakby człowiek używał 100% możliwości swojego mózgu. Lecz chyba nigdy się tego nie dowiem. Gra aktorska jest cudowna. Efekty specjalne mnie bardzo pozytywnie zaskoczyły. Polecam ten film ponieważ historia i sposób w jaki ją pokazano jest ciekawy i wciągający.

Sceny z filmu:








Princess Alex







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Theme by violette