sobota, 23 stycznia 2016

"Opowieści z Narnii: Podróż Wędrowca do Świtu"

Witam wszystkich!

Dziś ostatnia wyprodukowana i pokazana w kinach część Opowieści z Narnii , czyli "Opowieści z Narnii: Podróż Wędrowca do Świtu". Z tego, co mnie wiadomo powstała kolejna część, lecz nie wiadomo kiedy będzie można ją zobaczyć w salach kinowych. Wracając do tego, co miałam opisywać. Oto informacje o filmie:



Reżyseria: Michael Apted
Scenariusz: Christopher Markus, Stephen McFeely, Michael Petroni 
Gatunek: FamilijnyFantasyPrzygodowy
Produkcja: USA, Wielka Brytania
Premiera: 25 grudnia 2010 (Polska), 2 grudnia 2010 (świat)
Główni aktorzy:

Georgie Henley jako Łucja Pevensie
Skandar Keynes jako Edmund Pevensie
Ben Barnes jako Król Kaspian
Will Poulter jako Eustachy Scrubb
Gary Sweet jako Drinian
Terry Norris jako Lord Bern
Bruce Spence jako Lord Rhoop
Bille Brown jako Koriakin

Opis filmu:
Rok 1943. Trwa II Wojna Światowa. Edmund i  jego młodsza siostra Łucja zostają zmuszeni do zamieszkania z ich nieznośnym kuzynem Eustachym Klarencjuszem Scrubbem w Cambridge. Mimo szczerych chęci, rodzeństwu Pevensie trudno jest zaakceptować nowy dom. Podczas rozmowy w pokoju u państwa Scrubb, Edmund  zostaje wraz z siostrą i Eustachym przetransportowany do Narnii za pomocą starego, wypłowiałego obrazu przedstawiającego okręt. Okazuje się, że jest to statek, "Wędrowiec do świtu"  króla Kaspiana X, którego rodzeństwo Pevensie poznało podczas swojej ostatniej wizyty w magicznej krainie. Młody monarcha podróżuje, by odnaleźć siedmiu zaginionych baronów, przyjaciół swego ojca. Łucja i Edmund decydują się pomóc Kaspianowi. Wraz z waleczną myszą Ryczypiskiem oraz minotaurem Tavrosem płyną na "Wędrowcu do świtu" ku Samotnym Wyspom. W międzyczasie dowiadują się, iż Narnię spowija tajemnicza, zielona mgła. By powstrzymać narastające zło, trzeba odnaleźć siedem magicznych mieczy baronów i złożyć je na Stole Aslana. Misja jest niebezpieczna. Bohaterowie muszą nie tylko stanąć do walki z potworami, lecz także z własnymi słabościami, które mogą zniweczyć szansę na ocalenie magicznej krainy. 


Zwiastun:


Moja opinia:
Uwielbiam każdą część z serii Opowieści z Narnii. Jestem strasznie ciekawa kolejnej. Wracają do tematu dzisiejszego posta...Gra aktorska jest według mnie super, a efekty na bardzo wysokim poziomie. Zakochałam się w tej historii od samego początku i nie mogę nieść faktu, że w każdej części odchodzą kolejni bohaterowie, do których jestem przyzwyczajona. Z tego, co wiem w kolejnej części obsada aktorska ma się całkowicie zmienić. Myślę, że to już nie będą te niesamowite "Opowieści z Narnii" jakie pokochałam od samego początku, ale czas pokaże. Tymczasem kończę i polecam każdą dotychczasową część tej powieści mimo iż książki nadal nie przeczytałam.

Sceny z filmu (zdjęcia):








Princess Alex





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Theme by violette