środa, 13 stycznia 2016

"Niezgodna"

Witam serdecznie

Dziś już środa dzień tygodnia, który najmniej lubię choć sama nie wiem dlaczego. Muszę przyznać, że już jestem zmęczona. Przejdę od razu do rzeczy. Dzisiaj wypowiem się na temat filmu "Niezgodna". Informacje:



Reżyseria: Neil Burger
Scenariusz: Evan Daugherty, Vanessa Taylor
Gatunek: Akcja, Sci-Fi
Produkcja: USA
Premiera: 4 kwietnia 2014 (Polska), 18 marca 2014 (świat)
Główni aktorzy:

Shailene Woodley - Beatrice "Tris" Prior
Theo James - Tobias "Four" Eaton (Cztery)
Ashley Judd - Natalie Prior
Jai Courtney - Eric
Ray Stevenson - Marcus Eaton
Zoë Kravitz - Christina
Miles Teller - Peter
Tony Goldwyn - Andrew Prior
Maggie Q - Tori
Kate Winslet - Jeanine Matthews


Opis filmu:
W metropolii wzniesionej na ruinach Chicago idealne społeczeństwo budowane jest na zasadzie selekcji. Każdy nastolatek musi przejść test predyspozycji określający jego przynależność do jednej z pięciu grup. Jeśli nie posiadasz żadnej z pięciu kluczowych cech, będziesz żyć na marginesie. Jeśli zaś masz więcej niż jedną z nich, jesteś NIEZGODNYM i czeka cię całkowita eliminacja. Chyba że – tak jak Beatrice – uda ci się uciec i znaleźć drogę do podziemnego świata ludzi, którzy zdecydowali się rzucić wyzwanie bezdusznemu systemowi. Beatrice musi znaleźć w sobie dość odwagi, by zaryzykować wszystko w walce o to, co kocha najbardziej.

[opis dystrybutora kino]


Zwiastun:


Moja opinia:

Niestety nie czytałam książki, ale zamierzam to zrobić w najbliższym czasie. Natomiast jeśli chodzi o film muszę przyznać, że bardzo mi się podoba. Jutro mam zamiar obejrzeć drugą część. Gdy film się skończył w mojej głowie były myśli "To nie może być koniec", "Ale co było dalej? Ja muszę to wiedzieć". Także mogę z pewnością stwierdzić, że film niezwykle mnie wciągnął, a historia zaciekawiła. Gra aktorska jest na wysokim poziomie. Efekty specjalnie są ciekawe. Cały czas toczy się akcja, w którą wpleciony jest wątek miłości, który wcale nie sprawia, że cały film staje się wielkim romansidłem. Osobiście polecam ten film każdemu :)

Sceny z filmu:












Princess Alex



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Theme by violette