wtorek, 1 grudnia 2015

Krótko, zwięźle i na temat.

Oto mały wstęp i kilka informacji.


Cześć i dzień dobry (ze specjalną dedykacją dla mojej kochanej pani polonistki, która wymyśliła założenie przez każdego z mojej klasy bloga. Gdyby nie ona pewnie teraz leżałabym bezczynnie lub pisała na facebooku, a jakby nie patrzeć to jest motywacja do działania i zrobienia czegoś pożytecznego). Ten blog będzie opierał się na krótkim opisie o obejrzanych przeze mnie filmach, bądź przeczytanych  książkach. Strona z jakiej będę brała wszystkie informacje: http://www.filmweb.pl . Posty będą dodawane codziennie i każdy będzie dotyczył innej sztuki filmowej lub literatury. Po niepełnym streszczeniu (używać będę tych z internetu lub sama pisać), w którym postaram się zaciekawić was daną historią, będę pisała moje własne przemyślenia i ocenę. W komentarzach oczywiście możecie polecić mi jakiś film lub książkę, a ja gdy tylko znajdę czas obejrzę/przeczytam po czym powiem co o tym myślę.
Ogólnie mówiąc mam na imię Aleksandra, lecz każdy mówi na mnie Ola od kiedy pamiętam. 
Dlaczego akurat "Princess Alex"? Ponieważ kilka ważnych dla mnie osób mówi, że jestem dla nich księżniczką. Obecnie uczę się w liceum. Myślę iż powiedziałam wszystko co chciałam. Jestem tylko ciekawa jak mi wyjdzie prowadzenie bloga, ale czas to pokaże. 
Tym czasem żegnam się i życzę miłej oraz spokojnej nocy. Dobranoc.

Princess Alex

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Theme by violette